dinsdag, juli 04, 2006

Het verval

Zozo, daar zijn we weer. De laatste twee weken waren nogal drukkig, vanwaar mijn wat onregelmatige verschijning alhier. Hier enkele indrukken van afgelopen weekend.

Aan de hoek van het terrein gekomen -links van het podium als je ervoor staat- merk ik hoe netjes de toiletten ook dit jaar weer zijn. Een playmobile wc-paradijs met een honingraatvloermat, bestaande uit zeshoekige plastic kliktegels. De beschaving maakt zich stilaan meester van het fenomeen 'festival'. Een stel kortgerokte nubilen staat aan het bord met wc rollen. Wanneer de kleinste van de drie een lengte papier afwikkelt, stoot ze plots een vreugdekreet uit: "WAW, KIJK!!! ZACHT WC PAPIER!!!!!"

In de richting van het kleinere podium loop ik langs de bankautomaat. Tussen hoofd en zijterein staat zoals steeds de Proximusstand. Door een eenvoudige SMS te sturen naar een of ander nummer kan je er gratis wat gaan internetsurfen. Dit is niet mijn wereld, dit zijn niet mijn vrienden. Ik ken jullie niet, jullie zijn lelijk. Zelfs met dikke borsten onder een Hilfiger bikini. Zelfs met een afgetrainde steroïdenborst onder een nethemdje...

Zacht WC papier.
ZACHT WC PAPIER!!!!

Geen opmerkingen: