maandag, juli 24, 2006

Fotoproblemen

Mijn internet is dan misschien groter dan het uwe, traag is het maar al te zeker. De foto's die ik afgelopen weekend maakte te Gent blijven vandaag aldus achterwege. Daarmee is bij deze ook al wat ik te zeggen had enigszins op de lange baan geschoven. Maar ongetwijfeld zal ik later terugkomen aangezien het leuke prentjes zijn over evolutie en koppelvorming.

Schrijven is momenteel trouwens moeilijker dan op vele momenten in mijn leven die aan het huidige voorafgingen. Waarom is niet geheel duidelijk, maar ik heb de laatste tijd meer en meer last van een sociaal leven. Wat ik mij niet realiseerde, is de aanwezigheid van kennissen en vrienden met gedachten die naar mij uitgaan. Daarnaast zijn er familiale en podium gerelateerde bedrijvigheden die tussen mijn hoofd en mijn veelal virtuele blad worden geschoven. Het zal wel beteren, denk ik steevast. Maar toch, steeds meer kom ik niet toe aan het uitbreiden van mijn verzameling teksten die mij met vreugde vervullen omdat ik ze heb neergepoot.

Ach wel, zo gaat dat.

Hopelijk gaat het beter met u.
Hopelijk heeft u geen vrienden.

Of barbecues.

Geen opmerkingen: