zondag, juli 09, 2006

Een verklaring en een verslag

Enige mensen hebben van mijn persoon een SMS ontvangen. Het betrof hier voor het merendeel vrouwen. Die kregen van op mijn toestel antipathieke berichten gestuurd waarbij ze aangesproken werden als kuthoer en diens meer en waarin onzedige dingen van hen werden geƫist.
Misbruik werd er dus gemaakt van mijn -zoals in een voorgaande post reeds aangegeven, gestolen- GSM. Bij deze had ik mensen die zulk een bericht uit mijn naam ontvingen er graag van op de hoogte gesteld dat ik hen geen kuthoer of aanverwante vindt.

Nog even over dit weekend.

Graffiti Jam in de Tweebruggenstraat: Zoals te verwachten was het leukste werk van de hand van een lid van Alosta (drie keer raden waarvandaan die jongens komen.)


Ook was er een leuk moordkonijntje te ontdekken:


Verder werd door mij voor de eerste keer in mijn prille bestaan een kijkje genomen in het design museum, waar ik -al evenzeer voor de eerste keer- in contact kwam met authentiek Memphis meubilair en een prachtige stalen Ron Arad bank (ALL HAIL RON ARAD!!!). Ik moest van diepe geroerdheid een traan wegpinken. Tot mijn spijt is het hele Design Museum een gemiste kans om mensen te laten verwonderen en nadenken over vormgeving. Ik zou hier een hele tirade kunnen afsteken. Maar laat ik eenvoudigweg melden dat:
A. Er niets terug te vinden was van James Dyson, de Panton chair volledig afwezig was etc...
B. De informatie bij de tentoongestelde objecten opvallend afwezig is en slecht vormgegeven.
C. Er nauwelijks van interactiviteit sprake is (gebruiksvoorwerpen vragen om aangeraakt te worden).
D. Teveel aandacht uitgaat naar eindproducten en nauwelijks gewag wordt gemaakt van de productiecondities. (Zowel materieel als historisch).

Spijtig.
Wel mooi weer mogen beleven, u ook?

Geen opmerkingen: