maandag, april 07, 2008

Sinds lang zie ik u graag

Zo, even samenvatten: pasen was een succes op het gebied van eieren rapen, de Brita is al aan een eerste filtervervanging toe, mijn start-to-run-programma zit er al op (op naar de 10 km) en frituur de kaai is géén aanrader. De bediening was in al haar gevorderdheid van jaren niet in staat de eigen waren naar behoren bij naam te noemen en de kassa leek wel een onoverkomelijke hindernis. Verder was het interieur stellig te hip in verhouding tot de toch wel boers aandoende flatscreens die er hangen. Tot daar aan toe, moeilijkst te verkroppen is de lage kwaliteit -lees wakheid- van de aangeboden frietelijkiteiten.
8 Mei is de datum voor mijn eerstvolgende podiumverschijning. Bijloke Gent, lokaal L4. De mate waarin ik mij voor het overige bezighoudt met het volgen van een opleiding dtp is wisselend. Deze week op bezoek bij een drukkerij. Inderdaad mijn leven lijkt soms een aaneenschakeling van heroïsche heldhaftigheden die hun gelijke niet kennen. Bij tijd en wijle is het dan ook goed een klein beetje gas terug te nemen. Door naar een filmpje te zien bijvoorbeeld, ik stel voor om 'Il y a longtemps que je t'aime' eens te gaan zien. Hier en daar misschien een beetje voorspelbaar, maar mooi gespeeld en netjes in de hand gehouden drama.

Geen opmerkingen: