woensdag, mei 16, 2007

Sinds Utrecht

Nog kort een foto van mijn overtuigende winst in Utrecht.

Ondertussen heb ik INTERNET (Clearwire y'all).
Ondertussen deed ik mijn begaaide best in de Arenberg. Swerts hemzelve doet er hier verslag van:
http://spinyopaat.blogspot.com/2007/05/sunshine-in-de-cinema-tom-helsen-in-den.html
Ondertussen is er een appartement in aanschaf: Kasteellaan Gent.
Ondertussen ben ik er nog steeds niet n geslaagd mijn wagen op het net te plaatsen: inderdaad, de prachtige Volvo 480 moet de deur uit.

Ondertussen wacht ik nog steeds op bericht van de VDAB of ik wel/niet (maar officieus gewoonweg wel) mijn cursus prepress bij hen mag komen volgen.
Ondertussen is het tijd geworden om het dessert voor deze avond te gaan kopen. Ik denk aan iets met chocolade, maar dat zien we nog wel.

Geen opmerkingen: