dinsdag, februari 06, 2007

Zozo

Nog even kort nieuws van het front.
Mijn Volvo heeft weer kuren. Ik doe donderdag in de Arenberg in Antwerpen het voorprogramma voor Mustafa Stitou, mijn tekst voor art meets comedy (laatste zondag van februari in he museum voor schone kunsten, eveneens in Antwerpen) is bijna rond en ik ben nog aan het uitdokteren wanneer ik volgend jaar de Arenberg ga onveilig maken. Want -dat was hier nog niet gezegd: na mijn redelijk fantastische optreden op het Arenberg-open-podium van januari, heb ik de kans gekregen om tegen volgend jaar iets omvangrijkers op diezelfde planken te krijgen. Ik weet ook al ongeveer hoe het er uit gaat zien, maar er kan nog vanalles gebeuren natuurlijk. Hoe dan ook: ik mag dan wel werkloos zijn, met de carrière loopt alles best.

Geen opmerkingen: