maandag, oktober 02, 2006

Terug

Ja, lang ben ik afwezig geweest op deze plaats. Wel, ondertussen zit er een vakantie achter mijn kiezen. Die maakt zich nog altijd sterk dat het bestaan van de aanmodderende loonslaaf niets voor mij is.

Dingen die ik in de tussentijd heb gekocht:
Monks Moods: vier cd's van Thelonious Monk.
Een schetsboek
Wasco's
Een witte stift
Een 'glow in the dark' verfpen
Vindaloo
Een draadloze Mighty Mouse (eindelijk nvdr.)

Goed heb ik opgetreden in Kuurne en Lembeke. Ongeacht de taalbarrière. In Lembeke heb ik voor het eerst grappig gedaan in een tent. Wat daarbij uiterst vreemd was, was de galm die er leek te zijn. Galm. In een tent. Kuurne was evengoed een vreemde ervaring, maar ook hier: niet onaangenaam. Fijne mensenen het dient opgemerkt dat op beide plaatsen trouwens niet gewerkt werd met het zo stuitende -zij het begrijpelijke- bonnetjessysteem als wel met gratis drank voor de artiest(en)!!! En voor hun Liefde!!!!

Verder bereid ik me voor op het plegen van mijn eerste beeldend werk in tijden. Maar daarover later meer.

Geen opmerkingen: